Etiketter

tirsdag 23. februar 2010

Trening


Denne uken er det vinterferie, og det betyr at ting er litt roligere på ettermiddagen siden alle fritidsaktiviteter også har tatt ferie. For min del så betyr det at jeg kan ta igjen litt av det tapte og få tid til litt ekstra trening.

Jeg har medlemskort på Elixia og har som mål å gå minimum 1 gang i uken. Nå når det er vinterferie har jeg som mål og få minimum 3 ganger. Greit å sette seg noen mål, og spesiellt nå når jeg er oppe i en livsstilsendring (har fått beskjed om at jeg har stor sjanse for å utvikle diabetes 1...)

Uken har begynt veldig bra. Mandag var jeg på Spinning og i går var jeg på CoreBar. Har trent en del sal for mange år siden, men dette var en ny opplevelse for meg. De sa det skulle være en enkelt time, men det var jammen ikke like lett å henge med. En ting er at du skal ha denne stangen med deg, men når du skal begynne å flytte føttenene og hendene i litt raskt tempo, da detter jeg litt av.
Men målet ble nådd. Jeg svettet godt, og i dag er jeg stiv og støl i armer, ben og mage. Tror nok jeg må legge inn noen timer med denne treningsformen fremover dersom jeg skal klare å stramme litt inn. Fortsetter nok mest med spinning for det er minst belastene for kroppen akkurat nå.

I dag er det ny dag, og kanskje tar jeg en treningsfri dag fra Elixia. Håper at jeg kommer meg avgårde tidlig fra jobb slik at jeg kan få tatt meg en tur i akebakken med minstejenta i stede.

Ha en fortsatt fin vinterferie:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar