Etiketter

fredag 30. april 2010

Da har vi kjøpt oss campingvogn...



Vi har lenge drømt om en hytte som vi kan reise avgårde til i helger og ferie, og drømme kan vi jo. Vi har sett på noen hytter, og noen har vært helt feil plassert mens andre har kostet for mange milioner kroner.
Har en del ting og tang som jeg har spart/gjemt unna med tanke på at jeg en dag skal få meg hytte. Da har jeg nemlig lyst til å innrede litt i gammel stil med lyse farger.

Men så ble det campingvogn med fast plass på sørlandet! Er villig til å prøve det ut og tror det kan bli ok for en familie på 4. Reiseavstand er ok (2 timer), det ligger ved sjøen og kort vei til butikk.


Jeg er jo ingen campingdame, for jeg vokste opp i en hotellfamilie....
Så nå planlegger jeg for fullt og tenker så det knaker - hvordan møbleres et fortelt? Hva trenger jeg i vognen? kan jeg ha det litt lyst og fint (romantisk?)
Det blir søndagstur og så får jeg starte planleggingen etterpå.
Må en tur ut i blogglandia i løpet av helgen - håper det er andre som liker interør og som har møblert en campingvogn tidligere. Tips mottas med takk. Det skal jo være praktisk, men og stilig...

Vel, nå har jeg jo noe å blogge om selv også (må bli flinkere til dette).

Ha en riktig fin helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar