Etiketter

tirsdag 1. juni 2010

Innredning av fortelt




Endelig kommer en liten repotasje fra forteltet. Vi har hatt noen helger i campingvogna nå, og storkoser oss. Vi hadde egentlig bestemt oss for å ha forteltet denne sommeren og vurdere hyttetilbygg til neste år. Men her går det unna....

Nå har vi bestillt hyttetilbygget, og håper at det er på plass om noen uker. Da er det jo bare å flytte allt ut fra forteltet igjen (frem og tilbake er jo like langt). Men jeg gleder meg jo veldig til å få noe enda mer fast!

Legger ved noen bilder av forteltet og innredningen (helt enkel innredning). Til helgen skal det vekk og nå planlegger jeg gulvbelegg og kjøkkeninredning. Er veldig spent på hva jeg får plass til i det nye tilbygget, men sofa er nå innkjøpt. Har noen rotting møbler i forteltet i dag, men de skal ut på terassen. Terassen skal utvides, men her på Campen er det byggestopp i juni, juli og augst - så det får vente til høsten.

Har ellers prøvd å finne interørbilder fra campingvogner og tilbygg, men det er lite å finne her i blogglandia. Da er det veldig kjekt å ha så mange kjekke naboer som gir masse tips/råd. Uansett skal jeg ikke ha det akkurat likt alle andre, men må tenke praktisk og da kopierer vi jo litt...

Lover å oppdatere her inne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar