Etiketter

torsdag 17. juni 2010

Hjerte av greiner




Har ikke vært så veldig ivrig med blogging, men jeg prøver nå å være litt mer ivrig. Problemet mitt har vært litt å få tid til å ta bilder, men nå ha jeg funnet ut at jeg tar noen bilder med mobilen så får det være som det er.

Men over til hjerte mitt.. Har sett noe lignende hos andre her i blogglandia og har lenge tenk jeg skulle lage mitt eget. Er ikke 100% fornøyd, men med en liten sløyfe på så kom det seg. Problemet er litt å få til en god bøy, men jeg tror at grenene skulle vært helt ned til spissen. Uansett så liker jeg å jobbe med naturmateriell og prøve å være litt kreativ i hverdagen.

Har også tatt med noen bilder av uteplassen. Har enda ikke hatt tid til å nyte sommeren her, men varmen kommer vel snart til Jæren også. Problemet er at selv om vi har sol og fint, så blåser det ofte/mye.

Magerittene har jeg plantet i en kjempeflott korg som er flettet av grener. Jeg har ikke laget det selv, men kjøpte det i Rosendal på en kjempeflott interiørbutikk som jeg ikke husker navnet på. Jeg kjøpte to slike kurver/fuglereder, og jeg lurer litt på om jeg skal ta det ene med ned til campingvogna eller ha det stående på bordet ved inngangsdøra.

Ellers er det travle tider. Var på avslutningsfest for 7. trinn på skolen i går, og i dag er det barneselskap for minstejenta som blir 7 år i neste måned. Hun skal ha selskap med jentene i klassen før sommerferien og gleder seg en hel haug.

Skal prøve å få tatt litt bilder av bord m.m og kommer tilbake med nytt innlegg ganske snart:)

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar