Etiketter

torsdag 28. januar 2010

Orden i heimen



Helgen nærmer seg og da er det godt å få litt orden i heimen, så i kveld blir det husvask. Har beordret rydding av alle rom, så da bør det gå unna i en fei.

Gleder meg til å sette meg ned i et nyvasket hus med levende lys rundt meg og friske blomster. Gjorde unna blomsterkjøpet i går, og fikk meg en fin krysantemum plante i en flott ny blomsterpotte. Kjekt å kunne fornye seg litt.

Det minker litt på kubbelysene hjemme, så i lunchen i dag må jeg ta en tur innom Ikea og få fyllt opp lageret.

Håper å få jobbet litt med bloggen min i helgen, for jeg har så lyst til å pynte den litt mer med bilder og da må jeg finne ut hvordan det gjøres.
Man lærer så lenge man lever.
Ha en fin helg til alle som kanskje er inne å leser bloggen (dersom det er noen da..)

1 kommentar:

  1. Heisann....
    så hyggelig at du vil være med på min give away....setter jeg stooor pris på:)
    Hvis du lurer på noe angående bloggen din så send meg en mail...og husk og skriv navnet på bloggen din...så skal jeg prøve så godt jeg kan og hjelpe deg:)
    Ha enkos kos dag
    klemmer sendes over:)

    SvarSlett